0

"What the water gave me" : Blue shades

Posted on 28 febbraio 2013

Ho scelto il titolo "What the water gave me" perchè è una canzone di Florence & the Machine che amo molto.
Questo è il mio ultimo set creato su Polyvore e per realizzarlo mi sono ispirata alle sfumature del cielo e dell'acqua.
Ho abbinato  un abito low-cost di Mango a tacchi con plateau di Charlotte Olympia e ad una pochette con dettagli dorati Salvatore Ferragamo.
E' uno dei miei set preferiti in assoluto e spero davvero vi piaccia!

I've just decided to call this post "What the water gave me" because it's the title of a song by Florence & The Machine that I love very much.
This is my last set @Polyvore and I took inspiration from the blue shades of the sky and the water.
I decided to match a low-cost dress by Mango with platform pumps by Charlotte Olympia and with a Salvatore Ferragamo clutch.
It's one of my favourite set ever and I hope you enjoy it!

"What the water gave me"

Discussion